Соціально-психологічна робота

        Протягом 2019-2020 навчального року належним чином працювала соціально-психологічна служба школи. У своїй діяльності служба в обов՚язковому порядку керувалася чинним законодавством та відповідними нормативними документами, здійснювала діагностичну, профілактичну, корекційну роботу, надавала інформаційну, практичну та методичну допомогу усім учасникам освітнього процесу.

     Значна увага приділялася соціальному захисту дітей, недопущенню порушень їх прав (забезпечення підручниками, гарячим харчуванням, оздоровленням). Завдяки організованій благодійній акції була надана допомога сім՚ї, яка опинилася у складних життєвих обставинах (зимовий та спортивний одяг, взуття, канцтовари)

       Об՚ємна  робота була проведена по всеобучу. Діти, що проживають у мікрорайоні школи, охоплені навчанням, діти з особливими освітніми потребами забезпечені такими видами навчання, як дистанційна та індивідуальна форма. Протягом року належна робота проводилась по недопущенню пропусків уроків без поважних причин.

      Один з напрямків роботи соціально-психологічної служби – забезпечення комфортних умов адаптації дітей до навчання. У цьому напрямку були проведені діагностичні обстеження учнів 1 класу НУШ, учнів 5 класу. За результатами діагностики надавалися консультативна допомога вчителям, учням та їх батькам. Проведена профорієнтаційна діагностика учнів 9 класу. Психолог школи виступила на батьківських зборах у 1 та 9 класах.

      Протягом року психолог надавала індивідуальні консультації усім учасникам освітнього процесу за їх зверненнями. Тематика звернень: вирішення конфліктних ситуацій; допомога у вихованні дитини; поведінкові розлади; мотивація до навчання; адаптація учнів 1,5 класів; труднощі підліткового віку; дотримання соціальних гарантій, тощо. Жодне звернення з боку батьків, вчителів, дітей, адміністрації школи не залишилось без уваги, кваліфіковано та професійно вирішувались усі питання, які виникали.

       Одним із приорітетних    напрямків роботи соціально-психологічної служби є забезпечення психологічного коомфорту та безпечного освітнього середовища. Тому належна увага приділялася недопущенню випадків булінгу, фізичного, морального чи психологічного насильства, насильства в сім՚ї застосовуючи спостереження, бесіди, опитування, анкетування.  Ситуація  з даного питання перебувала під постійним контролем. У разі виникнення певних випадків чи конфліктів  реагували вчасно, надавали допомогу в примиренні сторін, працювали на упередження.

    У разі виникнення випадків булінгу, усі учасники освітнього процесу ознайомлені із алгоритмом дій, визначеним чинним законодавством. Протягом року комфортні, психологічно сприятливі умови для навчання дітей у школі були забезпечені.

     Діяльність соціально-психологічної служби також була спрямована на превенцію – профілактику негативних звичок, девіантної поведінки, правопорушень, пропаганду здорового способу життя. Цікаво проходили заняття з елементами тренінгу з учнями за програмою факультативного курсу «Рівний-рівному» (8 клас) та заняття гуртка «Особистагідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (7 клас). З учнями школи в рамках годин психолога проводились виховні години, бесіди, анкетування, обговорення актуальних питань, цікавих для дітей різноманітні психологічні тести, розвивальні тематичні ігри.

     Налагоджена тісна співпраця з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами. Стали традиційними зустрічі учнів школи з працівниками ювенальної превенції, управління юстиції, центру безоплатної правової допомоги. Цікаво проходили спільні за спеціалістами сектору молодіжної політики тренінгові заняття, квести, інші заходи.

Фотогалерея

   

Контакти  

19700, Черкаська область,
м. Золотоноша, вул. Баха,57.
телефони:

(04737) 5-31-60

(04737) 5-21-60

email: zoloschool5@ukr.net

   
   
<< < серпня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 26 27 28 29 30
31            
   
© Золотоніська загальноосвітня школа №5