Навчально-методична робота школи

 

     Планування роботи школи у 2019-2020 навчальному році здійснювалось відповідно до Концепції Нової української школи, Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, наказів та листів Міністерства освіти і науки України, Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, відділу освіти Золотоніської міської ради та спрямовувалась на реалізацію науково-методичної теми: «Становлення національної ідентичності, як складової концепції особистості, в умовах нової української школи», зокрема на створення освітнього середовища для учнів початкової школи,  забезпечення конституційних прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, здійснення соціального захисту учасників  освітнього процесу, вдосконалення методичної та педагогічної майстерності вчителів, розвиток у вчителів та учнів готовності до самоосвітньої діяльності, виховання особистісних якостей та соціальної активності громадянина України.

     У школі працює 24 штатних педагоги, з них:  учителів-методистів – 2, "Старших учителів" – 9, учителів вищої категорії – 16, учителів першої категорії – 3, учителів другої  категорії – 4.  Протягом навчального року у школі працювало 5 методичнихоб’єднань і 1 динамічна група. На високому рівні та результативно була організована робота методичного об’єднання класних керівників та класоводів (керівник Катернюк Ірина Миколаївна), вчителів природничо-математичного циклу(керівник Ярмоленко Людмила Василівна), вчителів початкових класів (керівник Жиденко Олена Миколаївна), вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Шоломіцька Тетяна Миколаївна).

    Слід відмітити, що переважна більшість засідань методичних об’єднань носила практичний характер, проходячи у формі ділової гри, педагогічного аукціону, тренінгів, майстер-класів.

     Однією з форм роботи з педагогічними кадрами є практичний семінар. У 2019-2020 навчальному році у школі відбулися 7 семінарів – практикумів (директорів, біології та екології, правознавства, захисту Вітчизни, 4 класу, класних керівників 1-4 класів, математики). Відкриті уроки та позакласні заходи продемонстрували високий професійний рівень педагогів. Учителі в більшості практикували нестандартні форми проведення занять, ділилися з колегами методикою проведення уроків, обмінювалися думками з приводу доцільності їх використання на різних етапах вивчення тем, навчальних програм. У ході практичних семінарів педагоги активно використовували інформаційні технології.

       У школі постійно проводиться робота з питань диференціації навчання, визначені  профілі відповідно до запитів учнів, побажань батьків та з урахуванням кадрового і матеріального забезпечення.  В закладі запроваджено профільне вивчення економіки (10-11класи).

      Протягом 2019-2020 навчального року систематично здійснювався контроль за процесом навчальної діяльності, проводилися моніторинги якості знань, умінь і навичок учнів.

     Під час планування роботи школи адміністрація закладу керувалась системним підходом, який передбачає єдність і взаємозв’язок мети та завдань планування, його структури та змісту. Планування спрямовувалось на мобілізацію творчих зусиль та безперервне вдосконалення процесу навчання і виховання, програмування роботи з використанням потенціальних здібностей і можливостей педагогічного та учнівського колективів.

    Внутрішньошкільний контроль передбачав збір та аналіз інформації про стан освітнього процесу. В окремому розділі плану було зазначено заходи контролю за основними напрямками діяльності школи. Вивчено стан викладання таких предметів: початкові класи (українська мова), фізика, біологія, основи здоров’я, фізкультура та захист Вітчизни, за результатами яких видані накази та проведені засідання педагогічних рад.

     Крім того вивчалися такі тематичні питання:

-   дотримання нормативних документів при організації освітнього процесу;

-   шкільна адаптація п’ятикласників;

-   виконання навчальних програм;

-   проведення навчальних екскурсій та навчальної практики;

-   робота шкільного самоврядування;

-   організація гарячого харчування;

-   стан ведення шкільної документації.

      У роботі з обдарованими учнями педагоги школи керувалися  «Програмою  роботи з обдарованою молоддю на 2006-2010 роки» та міською програмою «Обдаровані діти» на 2018-2022 роки.

     Забезпечувалися сприятливі умови для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку дітей, про що свідчить їх активна участь у міжнародних та всеукраїнських  інтерактивних конкурсах:

1.     Міжнародний  конкурс знавців мови ім.П.Яцика – 24 учні;

2.     Міжнародний мовно – літературний конкурс ім.Т.Шевченка – 22 учні;

3.     Всеукраїнська гра- конкурс  «Соняшник» - 34 учні;

4.     Всеукраїнський конкурс з біології «Колосок» -  29 учнів;

5.     Міжнародна природознавча гра «Геліантус» - 29 учнів;

6.     Всеукраїнський конкурс  з англійської мови «Пазл» - 30 учнів;

7.     Всеукраїнський конкурс «Sunflower» - 25 учнів.

 

Інформація про переможців обласних олімпіад, конкурсів-робіт МАН

        Загребельна Катерина – друге місце у захисті робіт МАН у номінації «Історія» секції «Історичне краєзнавство».

 

        Друге місце в обласних олімпіадах з економіки та української мови; друге місце у регіональному конкурсі з фінансової грамотності (збірна команда).

 

 

Кузьменко Руслан – перше місце у конкурсі «Світ моїх прав».

 

Осауленко Володимир - друге місце у регіональному конкурсі з фінансової грамотності (збірна команда).

 

    Цього року поряд з перемогами в обласних конкурсах та олімпіадах маємо високий показник якості знань. Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» нагороджено 5 випускників (Войціховська Лєна, Загребельна Катерина, Корнієнко Марина, Кузьменко Руслан, Локоть Валерія).

 Учителі школи є щорічними учасниками фахового всеукраїнського конкурсу «Учитель року», виставок педагогічного досвіду  «Інноваційний пошук освітян Золотоноші та Черкащини».

     Цього року авторський колектив педагогів школи взяв участь у Одинадцятій міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» - найбільшому в Україні професійному форумі освітніх і науково-педагогічних інновацій. За результатами виставки школа нагороджена золотою медаллю.

 

         Поряд з тим педагогічний колектив поділився досвідом роботи у посібнику «Від компетентностей - до якісної освіти» та взяв участь у міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти». За результатами виставки нагороджені срібною медаллю. 

        Цей посібник також був представлений на виставку «Інноваційний пошук освітян Черкащини», за результатами якої авторський колектив школи нагороджений Дипломом І ступеня.

Експериментально-дослідницька робота:

Всеукраїнський рівень

  1. «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес навчальних закладів» на 2012-2019 роки.
  2. «Виховання моральної самосвідомості дітей та учнівської молоді у позакласній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів».

Обласний рівень

  1. «Формування у підлітків національно-культурної ідентичності» на 2017-2020 роки.
   

Контакти  

19700, Черкаська область,
м. Золотоноша, вул. Баха,57.
телефони:

(04737) 5-31-60

(04737) 5-21-60

email: zoloschool5@ukr.net

   
   
<< < серпня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
   
© Золотоніська загальноосвітня школа №5