Золотоніська ЗОШ №5 - офіційний сайт -

Продуктивні ідеї педагогіки О.А.Захаренка в умовах Нової української школи

        Дискусійна панель №2: Продуктивні ідеї педагогіки О.А.Захаренка в умовах Нової української школи

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Продуктивні ідеї педагогіки О.А.Захаренка в умовах Нової

української школи" (СКАЧАТИ)

(сл.1.2) Нині кожний освітній навчальний заклад перебуває в пошуках свого обличчя, свого шляху в системі нової української освіти, педагогічні колективи шукають відповідь на питання: (сл.3) як же зробити свій заклад привабливішим для батьків та учнів? Що потрібно у першу чергу покласти в основу моделі Нової української школи, щоб вона змогла виконати головні завдання, покладені на неї суспільством, державою, життям? Чи Нова школа зможе стати центром становлення і виховання дитини в сучасних умовах
розвитку держави?
Відповідаючи на всі ці питання, ми дійшли висновку, що основа нашої моделі школи вже існує, адже скільки спільних ідей, справ, думок у моїх колег і у Олександра Антоновича Захаренка – великого педагога та добротворця.
(сл.4)Педагоги Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 навчають і виховують підростаюче покоління на прикладі життя і діяльності своїх славетних земляків. Школа повинна стати «колискою», родиною, символом малої Батьківщини. У Сахнівській школі соціокультурний простір був одним із джерел отримання нових знань, умінь і навичок. Створивши «авторську школу», центральним суб’єктом якої є дитина, її розвиток, навчання і виховання, педагог ввів концепцію, яка сьогодні реалізується колективом
нашої школи.
(сл.5) «Пам’ятай, дитино, що ти є центром Всесвіту». Ці слова належать відомому педагогу О. Захаренку, який визнавав людину найвищою унікальною цінністю, центром природи, яка у процесі навчання повинна отримати навички і вміло ними користуватися у житті. А це, як ми знаємо, сприяє актуалізації знань, засвоєнню й усвідомленню навчальної інформації. Ця фраза, на нашу думку, свідчить про дитиноцентричну спрямованість його педагогіки і є важливою у концепції Нової української школи.

(сл. 6) Ми прислухаємося до думок наших вихованців, бо поділяємо думку Олександра Антоновича, що дитячий розум найгостріший, діти мислять неординарно і здатні на відкриття. Одним із принципів педагогів Сахнівської школи була думка про те, що учити треба всіх, але диференційовано. Олександр Антонович вважав, що вчитель мав би оцінювати старанність кожного учня. І ця ідея для нас є важливою. 

(сл.7)А ще педагог говорив: «Стимул – це шлях до успіху!». Тому ми враховуємо у своїй роботі як психологічний стан дитини, так і прагнення бути унікальною особистістю. На сьогодні ця ідея є ключовою в умовах Нової української школи. На думку Захаренка, майстерність педагога полягає у тому, щоб у роботі з дітьми не пропустити той момент, коли у них з’явиться потреба у нових діях та починаннях. Забезпечити умови для спокійної діяльності з урахуванням індивідуальних можливостей учнів, створити ситуацію успіху.

Педагог – не той, хто навчає,а той, у кого вчаться. Успіх сучасного виховання, ми переконані, залежить від учителя.

(сл.8) Олександр Антонович Захаренко говорив про вчителя: «... Якщо ще не все погано в світі, то це завдяки мудрості, вірі і впевненості нашого учителя, якого не зупинити і не залякати ні кризами, ні модними реформами. Любов'ю до дітей він жив, живе і сяятиме ясною зорею в серцях тих, хто робить перші кроки боротьби за життя у новому світі... Зніміть перед ним шапку і прислухайтесь, як нерівно б'ється його серце».

(сл.9) Багато хороших справ зі спадщини Великого Педагога взято учителями нашої школи як орієнтир для виховної роботи з учнівською молоддю. Успіх виховної системи освітнього закладу, на нашу думку, забезпечується єдністю учительського та учнівського колективів. Так вважав Олександр Антонович, такої думки притримуємося і ми. Така система дисциплінує, забезпечує постійну зайнятість школярів корисними та цікавими справами.

(сл.10) Захаренко переконував: «Колего! Відшукай такі події в житті дитини, щоб вона відчула себе корисною, потрібною. Її успішність і поведінка неодмінно поліпшаться».
(сл. 11, 12) У своєму арсеналі Педагог мав багато корисних думок. Одна із них, яка близька нам, - це створення ситуації успіху. Ми акцентуємо увагу навіть на найменших досягненнях вихованця. А позитивні емоції допомагають досягти позитивного результату, оскільки бути успішним – обов’язкова потреба кожної людини. Усі заходи: корисні творчі справи, проєкти, флеш моби, челенжі, виставки, благодійні акції, ярмарки, зустрічі з ветеранами АТО,ООС, Афганістану – ми проводимо, враховуючи інтереси дитини.

(сл. 13,14,15,16) Серед традиційних та інноваційних заходів, які реалізовані у нашій школі є: проєкти: «Герої не вмирають», «І свічка пам’яті в очах не згасне», «Подвигу жити у віках», «Бій під Крутами», «Невмируще слово Кобзаря», «Зелена естафета», «Повертайся додому живим», «Птахи в місті», «На цій землі я народився», «Щоденник корисних справ», «Сім духовних святинь малої Батьківщини» «Врятувати від забуття. Маємо на меті продовжувати розпочаті справи, адже наше завдання – виховувати патріотів, а
патріотизм – це моральний і політичний принцип, соціальне почуття, змістом якого є любов до Батьківщини й готовність підкорити свої інтереси інтересам країни.

(сл.17) «Перспектива освітлює життєві кроки людини, додає радості будням. Досвід сучасної школи свідчить, що колектив об’єднується для виховання в процесі повсякчасного утвердження в учнів перспективних почуттів, що дітям потрібна мрія» . Цілком згодні і ми з цими словами О.А.Захаренка. «Через конкретне, особисте до великого, загального,
державного…» Ці слова О.А.Захаренка стали кредом нашого педагогічного колективу.

(сл.18) «Школа хоч трохи, та має бути попереду розвитку суспільства і показувати шлях людству в часі та просторі». Ці слова О.А.Захаренка стали психолого-педагогічним законом, який визначає істинний шлях розвитку суспільства.

(сл.19) Ми віримо, що Україна вийде на широку дорогу, і школі буде відведено неабияке місце у формуванні патріотизму, демократії, доброчесності та доброти, моральної самосвідомості підростаючого покоління.

   

Контакти  

19700, Черкаська область,
м. Золотоноша, вул. Баха,57.
телефони:

(04737) 5-31-60

(04737) 5-21-60

email: zoloschool5@ukr.net

   
   
<< < лютого 2022 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
  1 2 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            
   
© Золотоніська загальноосвітня школа №5